Întrebări frecvente
Ce înseamnă precomandă?
Produsele pe care le oferim sunt realizate după ce dumneavoastră vă lăsați comanda dorită.
Nu avem stocuri, iar acest lucru ne permite să folosim resursele in mod responsabil, să evităm risipa inutilă și să facem modificări de bază ale produsului în funcție de nevoile dumneavoastră.
In cât timp de la precomandă se va livra produsul/produsele?
Fiecare articol este realizat manual cu atenție la detalii, motiv pentru care producerea lui poate dura între 5 și 15 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Timpul variază în funcție de numărul de comenzi pe care le procesăm în acea perioadă.
Când produsul/produsele din precomanda dumneavoastră intra în stadiul de realizare, veți primi un mesaj în care vă vom anunța acest lucru, iar din acel moment în 3 zile lucrătoare produsul/produsele vor fi gata de expediere.
Îmi pot personaliza produsul?
Da, putem face câteva modificări de bază, cum ar fi ajustarea lungimilor, un guler atașat, precum și o broderie manuală. Pentru orice mică modificare, vă rugăm se ne contactați la anca@laliwear.ro
Vă rugăm să rețineți că produsele personalizate nu pot fi returnate sau schimbate.
Cum aflu ce dimensiune am?
Ghidul nostru de mărimi poate fi accesat din fiecare pagină de produs. Dacă aveți nevoie de asistența noastră, nu ezitați să ne contactați la anca@laliwear.ro
Care este costul de transport?
România:
- Gratuit pentru comenzi mai mari de 300 lei;
- 20 lei pentru comenzi cu o valoare mai mică de 300 lei;
- Livrare locală gratuită în orașul Onești.
Uniunea Europeană: livrarea se realizează prin DPD și costul transportului este de 150 lei indiferent de valoarea comenzii.
Cum/unde vă expediați comenzile?
Livrăm peste tot in Uniunea Europeană.
În România, livrările se efectuează prin Fan Courier, DPD sau Cargus de luni pana vineri și se estimează a ajunge în 1-2 zile lucrătoare.
În Europa, comenzile sunt expediate prin DPD de luni până vineri și se estimează că vor ajunge în 1-3 zile lucrătoare, în funcție de locație.
Îmi pot schimba sau anula comanda?
Da, puteți modifica sau anula comanda în 24 de ore de la trimitere. Vă rugăm să ne contactați la
anca@laliwear.ro
Vreau să-mi returnez achiziția. Ce trebuie să fac?
Dacă doriți să returnați, vă rugăm să ne anunțați la anca@laliwear.ro
Acceptăm retururi în termen de 14 zile de la primire. Retururile primite în afara intervalului de timp de mai sus nu vor fi acceptate. Vă rugăm să rețineți că toate articolele returnate trebuie să fie în starea lor originală și trebuie să includă ambalajul lor original. Costurile inițiale de transport (și taxele, dacă este cazul) nu sunt rambursabile. Clientul este responsabil pentru costurile de transport pentru retur.
Vă rugăm să rețineți că produsele personalizate nu sunt rambursabile.
Îmi pot schimba articolul?
Din păcate, nu oferim schimburi. Deoarece fiecare articol este făcut la comandă, dacă doriți să primiți o dimensiune, un stil sau o culoare diferită, ar trebui să plasați o nouă comandă.
Ce metode de plată acceptați?
- Online cu card de debit/credit (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro); plata este asigurată de partenerul nostru Netopia Payments cunoscut pentru soluțiile exigente de securitate a plăților oferite. O astfel de plată se va face pe o pagină redirecționată și se va asigura de Netopia Payments. Completarea datelor dumneavoastră este în siguranță, așa că www.laliwear.ro nu are acces la detaliile contului dumneavoastră bancar.
- Plata cu ramburs este posibilă doar in Romania, pentru produsele nepersonalizate.
Cât de sigure sunt cumpărăturile pe www.laliwear.ro?
Plățile noastre sunt procesate printr-un sistem securizat de plată oferit de Netopia Payments.
Cât timp durează până când primesc o rambursare?
Rambursarea va fi emisă pe cardul bancar utilizat pentru comandă, în termen de 14 zile de la primirea articolelor returnate. Perioada de rambursare depinde de cardul de credit utilizat. Dacă plata a fost efectuată în numerar, ceea ce este posibil doar în România, vom avea nevoie de un număr de cont bancar și de numele titularului contului.
Vă rugăm să rețineți că costurile de transport și taxele și taxele vamale internaționale nu vor fi rambursate.
Culorile prezentate sunt orientative sau reale?
Țesătura folosită de noi este 100% naturală, iar asta înseamnă că pot exista mici diferențe de nuanță (cam de 2-3 tonuri) între fiecare lot de vopsire.
„Dar asta-i frumusețea atunci când lucrezi împreună cu natura. Pentru că in funcție de felul în care a crescut planta în anul respectiv – câtă umiditate a avut, lumină, vânt și toate cele, poate să absoarbă colorantul ușor diferi” ne precizează principalul nostru furnizor de țesături.
Ce se întâmplă dacă întrebarea mea nu este acoperită?
Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să ne contactați la anca@laliwear.ro. Vom fi bucuroși să vă ajutăm.